Gratulálunk, az első nagy döntést már meghozta, amikor eldöntötte, hogy vállalkozásának lesz személyre szabott ügyélrendszere.
Sajnos egy ilyen rendszer megtervezése és kivitelezése nem olyan egyszerű, mert egy komoly rendszerszemlélettel kell hozzá rendelkezni, ahogy mondani szokták elég digitálisnak kell hozzá lenni. Az Ön kreativitása és ötletei nélkülözhetetlenek a vállalkozása fejlesztésében, viszont vannak olyan területek, ahol nehéz lehet felvenni a folyamat-alapú gondolkodást, mely keresi a lehetséges gyenge láncszemeket, illetve szűk keresztmetszetet is a vállalkozásában.
Ezen szükséglet felismerése hozta létre vállalkozásunkat , mely hidat képez az ötletek és folyamatok között. Saját vállalkozásunkat is ezen pontok alapján építjük fel és működtetjük nap mint nap.

Az ügyfélrendszereknél fontos, hogy minden alkotón végigmenjünk:
1, A lehetséges ügyfelek feltérképezése: a célpiac szűkítése, igényeik, vágyaik, félelméik felmérése, megfogalmazása, az ügyfélkategóriák meghatározása.
2, A termékpaletta párosítása az ügyfélszegmensekhez: belépő szintű termék, olcsó és normál árú fizetős termék, drága, exclusive és előfizetéses termékek, egyszeri és folyamatosan vásárolható termékek kategorizálása.
3, Ügyfélfolyamatok letisztázása: honnan – hova szeretnénk eljuttatni az érdeklődőt, mikortól lesz érdeklődő, illetve folyamatosan vásárló, milyen interakciókra van szükség és mikor, ahhoz, hogy a folyamaton végig lehessen vinni és a lehető legelégedettebb legyen. Milyen kommunikációs csatornákon tudom elérni és az ehhez szükséges adatokat mikor és ki fogja elkérni tőle.
4, Műveletek és automatizálás: melyek azok a folyamatok, amit az ügyfélrendszer fog magától elvégezni és hol vannak azok a pontok, amikor a munkatársaink fognak beavatkozni az előre meghatározott lépések szerint.
5, Értesítések és feladatok: ami a rendszernek életet ad és non-stop figyeli a folyamatokat. Melyik ügyféllel mikor és kinek kell foglalkoznia és leginkább mit kell tennie.
Ha megakadt vagy egész egyszerűen elfogyott a lendülete, szívesen segítünk Önnek, hogy ismét elégedett legyen és élvezhesse az ügyfélrendszer adta előnyöket. Megbízóink többször mondták már, hogy mi vagyunk azok, akik letisztázzák a bonyolult összképet, akik újra a motivált és lelkes vállalkozót hozzák ki belőlük.
Egyet ne felejtsen el, mi nem dolgozunk nap, mint nap az Ön piacán és tevékenységében évek óta, így külső szemlélőként más piacról is tudunk ötleteket hozni, illetve ami Önnek természetes, azt lehet, hogy nálunk meg kell védeni, hogy nincs-e egy hatékonyabban működő lehetőség.
Sikerünk titka, hogy Ön és vállalkozása folyamatosan a középpontban marad és közös nyelvet beszélve tisztázzuk le az alapokat és építjük fel a működő ügyfélrendszerét.