Üdvözlöm!
1998-óta foglalkozom ügyfélkapcsolattal, voltam ügyfélszolgálatos, üzletkötő – értékesítő, kereskedelmi vezető és mindegyik munkahelyemen az ügyfelekkel, az igényeikkel vagy a kiszolgálásukkal foglalkoztam. Mindig arra törekedtem, hogy a lehető legjobb szolgáltatást nyújtsam nekik. Fontosnak tartom, hogy ha már vállalkozunk, akkor azt csináljuk korrektül és a legjobb tudásunk szerint, talán ennek is köszönhető, hogy cégeim évről-évre folyamatosan növekednek bevételi és ügyfélszám szempontjából is.
2004 óta vagyok vállalkozó, mármint olyan vállalkozó, aki másokért is felelősséggel tartozik, azaz voltak munkatársaim és folyamatosan növekvő cégeket építettem fel. Munkatársaim kiválasztásánál fontosnak tartottam, hogy azonos elveket valljunk és mindegyikük számára alap legyen az ügyfelek professzionális kiszolgálása.
4 év alatt néhány fővel felépítettem egy ügyfélrendszert, melyben több mint 9500 nemzetközi vállalkozás szerepel, percek alatt tudjuk leszűrni az igényeinknek megfelelően az ügyfeleket és egy termék bevezetése előtt pontosan látjuk, hogy hány jelöltnek lehet az érdekes, azaz érdemes-e azzal a termékkel foglalkozni vagy sem? Több, mint 22 országból vásárolnak tőlünk és a minket támogató rendszerek biztosítják, hogy a egyedi személyes kommunikációtól kezdve a tömeges hírlevelekig, mindent egyszerűen és gyorsan meg tudjunk valósítani. Pontosan látjuk, hogy ügyfeleink melyik státuszban vannak illetve, hogy mikor ki lépett vele utoljára kapcsolatba és milyen feladatot végzett el vele kapcsolatosan.
Most már több, mint 10 éve folyamatosan fejlesztem magam és keresem a legjobban működő hazai és külföldi technikákat, melyek az ügyfelek érdeklődésnék a felkeltésétől, a folyamatosan vásárló ügyfelek legendás kiszolgálásáig tart. Az utóbbi két évben pedig ráfókuszáltunk a fejlesztésre, melynek köszönhetően iparágunk meghatározó szereplőjévé váltunk. Már a nagyobbak követnek minket és a régebbi cégekkel szemben, nekünk van nagyobb-komolyabb megjelenésünk/megítélésünk.
Mivel számomra fontos volt, hogy alacsony munkatársi létszámmal, nagy ügyfélkört tudjunk professzionálisan lekezelni, így végigmentünk az összes buktatón és problémán, mire elértünk a jelenleg is működő ügyfélrendszerünkhöz. Természetesen ezt is folyamatosan fejlesztjük és alakítjuk, hogy még többet tudjon, melynek köszönhetően hatékonyabban tudunk dolgozni.
Az elmúlt években jó néhány vállalkozó ismerősöm és ügyfelem kért tőlem tanácsot vagy segítséget abban, hogy egy jól kezelhető, átlátható, tematikusan felépített ügyfélrendszert rakjon össze a cége számára. Amikor elkezdtem velük beszélgetni, azt vettem észre, hogy egyre inkább ugyanazokat a kérdéseket teszem fel, testre szabva illetve segítettem végig őket azon az úton, melyen magam is végigmentem.
Azt gondolom, hogy látva eredményeinket illetve az érdeklődést azoktól a vállalkozóktól, akikkel beszélgetni szoktam, minden KKV-nak szüksége lenne egy ilyen rendszerre. Egyszer kell ezt felépíteni és utána napi szinten kéne használni és fejleszteni!
Ennek a folyamatnak a megtervezésére és kivitelezésére hoztam létre az ÜgyfélRendszerek.hu vállalkozásunkat, mely végigvezeti Önt lépésről-lépésre a tervezéstől a kivitelezésig, minden lépésen és közösen megalkotjuk azt az ügyfélrendszert, mely tökéletesen illeszkedik a vállalkozása igényeihez és lehetőségeihez.
Ha előre látná a rendszer adta eredményt, nem az lenne a kérdés, hogy szükségem van-e rá, hanem, hogy mikor lehet nekem is egy ilyen?
Kívánom, hogy legyen saját ügyfélrendszere, és élvezze a nyugalmat, a szabadságot, amiért elkezdett vállalkozni, és az extra profitot, amit ennek köszönhetően tud elérni!
Kitartást és sikeres együttműködést kívánok!
Schmidt András
tulajdonos