“A megismerés és a megvalósítás között szakadék van: az győz, aki átugorja”  – Müller Péter
A kivitelezés az ügyfélrendszer felépítésének második lépése, mely a tervezést követi. Ez a folyamat nem csak a rendszer felépítéséről szól, hanem majd a fejlesztésről is, így mindenképpen határolja el azt az időt a naptárában, amikor ezzel fog foglalkozni.
Kivitelezés

 

Mielőtt elkezdi felépíteni ügyfélrendszerét válassza ki azt a felületet (szoftvert), mely minden szempontból megfelel az elvárásoknak:

– teljesen személyreszabható
– bárhonnan elérhető, így nem vagyok helyhez kötve
– nincsen mennyiségi korlát, így korlátnal ügyfél, feladat és paraméter szerepelhet benne
– saját magunk paraméterezhetjük és állíthatjuk össze az ügyfél adatlapját
– automatizálható, így az előre beállított műveleteket elvégzi helyettünk
– követhetem, hogy az ügyfeleim mit csinálnak és mit nem, megfigyelhetem az ügyfelem szokásait
– könnyen és gyorsan hozhatok létre korlátlan szempont alapján szűréseket
– akár több nyelven is kommunikálhatok benne
– több felhasználó tudja használni egyszerre és az ügyfelekhez hozzárendelhetem, hogy melyik munkatársam, mikor, milyen jellegű feladatot vagy eseményt hozott létre
– átlátható, strukturált felépítés, igény esetén fejlesztési lehetőség

Mi a MailMaster+ rendszert használjuk mert, ez volt az egyetlen program mely minden szempontból megfelelt az elvárásainknak.

Amennyiben szeretné, hogy segítsünk Önnek felépíteni, vagy akár teljes egészében építsük is meg az ügyfélrendszerét, akkor forduljon hozzánk bizalommal. Az alap beállításoktól, a rendszer teljes felépítésig, illetve a kommunikáció szintjén az egyedi megjelenésben is tudunk segíteni.

Csapatunk a megbízás típusától függően, akár heti rendszerességgel kezeli fiókját illetve amennyiben Ön már elkezdte a kivitelezést, de valahol elakadt, akkor is nyugodtan vegye fel velünk a kapcsolatot!